UVI

Jag har ju tyckt ända sedan i onsdags förra veckan att Albin är ovanligt skrikig och han borde ju börja bli bättre nu både efter operationen och med tanke på min mjölkproteinfria kost.
Igår kväll fick vi veta att han har urinvägsinfektion så ny är det en högre dos penicillin som gäller i en vecka framöver.
Men redan idag känns det som att jag har en ny unge... Hoppas att det håller i sig! Stackars liten vad ont han måste ha haft om han nu haft lika ont som jag hade när jag hade uvi senast.

Idag på fm var Albin och jag in en sväng till Gävle.Mamma kom och var barnvakt eftersom jag hade en tid att passa kl 10. Sen var vi till Barnens hus och köpte ett babygym åt Albin. Sååå fint med mumin på!
Vi käkade på en Thai-kiosk utanför Maxi. Mums var det! Vi hann även in en snabbis på Maxi men där blev inte mycket handlat.
När Pontus kom hem så ringde han till Daniel och bestämde att de skulle leka. Strax efter ringde Anso och undrade om de kunde komma men de hade ingen lust när Pontus skulle bort.
Thea följde med Wilma hem efter dagis idag och Tove kom och lekte med Alice.Tjejerna var glada att ha kompisar här! De lekte bra trots att de fick hålla sig inne eftersom det spöregnade.
Vid fem hämtade vi Pontus  för att åka vidare till fotbollsträningen som han skulle vara med på för första gången idag. Han verkade tycka att det var roligt i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0