Tove

Nu har jag nattat Albin i vår säng! Annars brukar han somna på mitt bröst i soffan. Men ikväll blev det så sent att jag tyckte det var lika bra att lägga honom uppe på en gång!
Annars har vi inte gjort mycket idag. Pontus har varit på minigolf-kalas som Wille hade. Patrik håller på och lägger in golv på Wilmas rum så nu är det inte mycket kvar! Ser  verkligen fram emot att hon kan flytta in där!
Ikväll låg barnen och pratade en bra stund ingen innan de somnade och jag tror att det kommer att bli mycket lättare för Wilma och Alice att somna när de får flytta ut från Pontus rum!

Igår hade vi en riktigt trevlig dag! Vi åkte till Tove på morgonen. Inger och jag hade kommit överrens om det dagen innan. Det gick riktigt bra för tjejerna att leka den här gången.Wilma var inte så sugen att följa med dit för sist fick de ju inte låna något av Tove...
Den här gången hade hon bara ett utbrott. Men det gick över fort!
Vi hade tur att få både fika och lunch där! Stuvade makaroner och köttbullar fick vi och brudarna åt med god aptit!

När vi kom hem ringde syrran och det blev så småningom bestämt att de skulle komma och fika. Även gunga då enligt Nellys önskemål!
Ett par tjejer från Wilmas klass kom också hit och lekte. De är tvillingar och heter Emma och Ida.
När alla hade åkt hem satte jag en Pizzabotten på jäsning och så gick hela familjen upp och matade Jerrys höns med lite gamla matrester.
Pizzan blev det salami,feta,rödlök och mozzarella på och resultatet blev riktigt gott!
Efetr det fick barnen plocka ihop sina leksaker innan det blev fredagsmys. Till och med Albin satt snällt och tittade på filmen så mamman fick chansen att ta hand om lite tvätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0