Lingon&blåbär

Det var dags för bvc-besök i morse kl 10! Albin hade verkligen blivit lång, 60,5 cm! Det var även dags för första sprutan men den fick han inte. Vi skulle få komma tillbaka och få den när han avslutat penicillinkuren.
På em var vi till syrran och fikade. Hon fixade en rabarberpaj lite snabbt! Och som jag njöt av den... Jag hade rådgjort med sköterskan innan om hon tyckte att jag skull fortsätta med den mjölkfria kosten men hon tyckte bara att jag skulle undvika att dricka mjölk. Så pajen var det första goda jag ätit på länge!
Vi tog en liten promenad hos syrran också och då halkade Alice i lera. Så syrran och jag fick oss ett gott skratt! Men Alice var inte lika nöjd med fullt av lera överallt. Desto nöjdare blev hon sen när hon fick duscha hos moster!
Det berättade hon till och med för Patrik när vi kom hem!
Efter det hastade vi hem och lagade mat och sen åkte Albin och jag till Ann-Sofie på Lingon&blåbär party. Jag hade bestämt mig för att inte handla något men det gjorde jag ändå! Så klart!
Hittade en så fin klänning som jag till och med tyckte själv att jag passade bra i! Men den var dyyyr... Ett par jeans till Pontus köpte jag också.

Kommentarer
Postat av: Linda

Har väl bara hänt en gång att du inte handlat när du varit på party?

2010-05-25 @ 11:11:06
URL: http://yramamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0