Wilmas tappade tand

Wilma har gått och sagt till mig iveckor att jag ska känna på hennes tand för att den är lös men jag har omöjligt kunnat känna något. Nu på slutet så har jag inte känt för jag har inte trott henne. Men så härom dagen så syntes det tydligt att den var lös och igår så tappade hon den! Nu ligger den i en plastmugg och väntar på att tandfen ska komma och byta ut den mot en slant!

Albin fick även sina första sprutor igår! Förra veckan när han skulle fått dem så fick han inte ta dem för han åt en penicillinkur. Men igår gick det bra efter att de kollat hans temp. Jag berättade att han var lite snorig och då ville de kolla så att han inte hade feber för säkerhets skull. Han skrek lite när han fick sprutorna men det gick snabbt över. Vi kollade även en vikt och nu väger Albin 5,6 kg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Oj! Tove väger 5,3 bara, och 63 lång. Hur lång är Albin?

2010-06-04 @ 07:05:48
Postat av: Jennie

Albin var 60,5 lång när vi mätte honom sist.Alltså måndag förra veckan!

2010-06-04 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0